marți, 27 octombrie 2009

Final design. Now in stores! (In magazine) Nov-Feb


4 comentarii:

  1. Buna Alexandra,
    Felicitari pentru design.
    Daca ai disponibilitate de colaborare pe zona de food, te rog sa-mi dai un mail la office@velpitar.ro

    Multumesc,
    Razvan Mircea

    RăspundețiȘtergere
  2. Apple & Cinnamon
    - cea mai buna ciocolata posibila 8-}

    si arata si fabulooos coperta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sal'tare...Felicitari pentru design...e foarte tare...eu lucrez la o agentie de publicitate din Iasi ca designer grafic si am participat si eu la concurs...credeam ca sunt profi oamenii de la Heidi dar se pare ca nu...imi pare rau ca nu ai primit premiul(desi era un premiu mic pentru un packaging)...oricum foarte tare ideea ta de ambalaj...

    O zi buna.

    Nicu

    RăspundețiȘtergere